Сьогоднi
5 липня
2022 року

Зараз на сайті: Користувачі: 0 Гості: 65
Вхід на сайт   Реєстрація
Редакція газети "Уманська зоря" просить вибачення у наших читачів за неможливість випуску деяких номерів нашої газети у зв’язку з воєнним станом.

Пошук по сайту

Погода

Що не так з Уманським ЦНАП?

admin

27-07-2021

22

Рейтинг: 0/5 - 0 голосів
Що не так

Редакція поцікавилась у людини, яка тривалий час опікувалася питаннями організації та роботи ЦНАПу в Умані, колишньої заступниці міського голови та голови робочої групи з модернізації ЦНАПу Любові Плотнікової, чи вдалося реалізувати в роботі ОНОВЛЕНОГО Центру надання адміністративних послуг головні засади осучаснення та оновлення системи надання послуг. 

— За задумом ідеологів децентралізації, ЦНАП має бути місцем де кожен громадянин може отримати необхідні адміністративні послуги швидко, зручно і якісно, в одному місці у комфортних умовах, — пояснила Любов Павлівна.  

Робота над підвищенням якості надання адміністративних послуг та збільшенням їх кількості розпочалась ще у 2019 році. Саме тоді Уманською міською радою було подано лист-клопотання для участі у 4 раунді Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою». В результаті візиту спеціалістів Програми в Умань було підписано Технічне завдання для модернізації ЦНАП у рамках впровадження Програми «U-LEAD з Європою». Визначальною умовою для поставок Програмою матеріальних цінностей, а саме: меблів, комп’ютерної техніки, електронної системи керування чергою було належне приміщення для ЦНАПу. Розпочалась кропітка робота робочої групи з модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Уманської міської ради, склад якої було затверджено в січні 2020 року. А вже в березні 2020 року — підписано Угоду про партнерство № 896 між Уманською міською радою та Програмою «U-LEAD з Європою». Модернізація Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Уманської міської ради відбувалась відповідно затвердженого Плану заходів. Варто зазначити, що у 2020 році в приміщенні ЦНАПу за кошти міського бюджету було зроблено капітальний ремонт, забезпечено доступ для осіб з інвалідністю. У частині приміщення виконано опорядження підлог, стін, стелі, облаштовано архівні кімнати, санвузли для персоналу та маломобільних груп населення. Обов’язковою вимогою Програми було завершення ремонту до 31.05.2020 року, з чим ми справились на відмінно. Отже, відкриттю оновленого ЦНАПу передувала кропітка командна робота, адже потрібно було дотримуватись чітко виконання Технічного завдання. Було підготовлено та затверджено на сесії міської ради близько 20 проектів рішень (Положення про Відділ та ЦНАП, Перелік послуг, Регламент ЦНАПу, Концепцію модернізації ЦНАПу на 2020-2022 роки, Графік роботи ЦНАПу, Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг);

— Укладено 4 угоди про співпрацю із УПСЗН, Пенсійним фондом, Регіональним сервісним центром Головного сервісного центру МВС в Черкаській області, Уманським пологовим будинком;

— Внесено зміни до штатного розпису;

— Оновлено та затверджено посадові інструкції та ін.

Тобто, було виконано всі вимоги технічного завдання для отримання гранту. Залишалось лише отримати техніку та меб­лі. Після виконання всіх вимог Програми з нашого боку, в січні - березні 2021 року було отримано комп’ютерну техніку, меблі, електронну систему керування чергою, ознакування від Програми «U-LEAD з Європою». Опрацьовано договори поставок матеріальної допомоги для ЦНАПу від Програми «U-LEAD з Європою». В приміщенні ЦНАПу встановлено інформаційні вивіски,  інформаційні стенди, покажчики кабінетів, скриньку відгуків, встановлено та підключено комп’ютерну техніку, укомплектовано та розміщено меблі.

Чи виконала нова влада всі вимоги, які передбачались Програмою? 

— Не зовсім, — вважає Любов Павлівна, — адже Програмою визначено облаштування 23 робочих місць. На сьогодні в ЦНАПі відсутні спеціалісти з питань архітектури, містобудування та кадастру, комунальної власності та земельних відносин, соціального захисту населення на яких, згідно Програми, отримано меблі та комп’ютерну техніку. Також не надаються послуги Пенсійним фондом, хоча угода про співпрацю підписана. Не облаштоване робоче місце для самообслуговування відвідувачів. Всі ці питання були обов’язковими для виконання, та всі вони включені до переліку адмінпослуг, але відповідні спеціалісти з повноваженнями адміністраторів, на жаль,  відсутні. Дуже шкода, адже для реалізації завдань було підготовлено велику кількість документів. Врешті, втратили уманчани, яким доведеться витрачати зайвий час і зусилля на отримання тих адміністративних послуг, які мали б надаватися в ЦНАПі, але з незрозумілих для мене причин, так і не надаються. 

Хочу зазначити, що під час підготовчих робіт представники Програми дуже прискіпливо перевіряли виконання технічного завдання, кожний пункт, кожний кабінет вимірювався до сантиметра. Перевіряли навіть, чи в тому місці прокладений кабель, розміщена розетка відповідно до проекту. Всі завдання НАМИ було виконано на найвищому рівні. Дуже шкода, що не працює те, що було сплановано та налагоджено. Потрібно удосконалювати, підвищувати професійний рівень, а не руйнувати вже зроб­лене. Та схоже, сьогоднішній «новій» владі цього не зрозуміти. Наше основне завдання було ─ якісні та доступні адміністративні послуги!!!─ зазначила Любов Плотнікова, колишній заступник міського голови та голова робочої групи з модернізації ЦНАПу.

Сьогодні адміністратори Уманського міського ЦНАПу надають більше 200 послуг, основ­ні з них:

— оформлення паспорта громадянина України, паспорта та документа для виїзду за кордон;

— видача різноманітних посвідчень, витягів, дозволів та довідок, зокрема архівних;

— реєстрація місця проживання, суб’єктів-господарювання і юридичних осіб;

— вирішення питань щодо нерухомого майна та землеустрою: озеленення, операції із землею, будівництво, введення в експлуатацію, тощо.

Усі жителі Уманської міської територіальної громади можуть скористуватись послугами, що надають у ЦНАПі за адресою: м. Умань, вул. Горького, 32/6, тел. (04744) 30866.

Коментарі ()

    Ви маєте авторизуватись, щоб залишити коментар.