Сьогоднi
6 липня
2022 року

Зараз на сайті: Користувачі: 0 Гості: 70
Вхід на сайт   Реєстрація
Редакція газети "Уманська зоря" просить вибачення у наших читачів за неможливість випуску деяких номерів нашої газети у зв’язку з воєнним станом.

Пошук по сайту

Погода

«Сільпо» купило «Фуршет»

admin

19-07-2021

14

Рейтинг: 0/5 - 0 голосів

18 лютого Антимонопольний комітет України дозволив ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» (Fozzy Group) взяти контроль над активами Групи Фуршет. Обид­ва учасники здійснюють роздрібну торгівлю переважно споживчими товарами повсякденного попиту.

«Сільпо» вже заявили  про попередню угоду про передачу частини супермаркетів.

Антимонопольний комітет дозволив це зробити в містах: Вінниці, Івано-Франківську, Калуші, Кам’янському, Камʼянець-Подільському,

Коростишеві, Малині, Нетішині, Нікополі, Обухові, Полтаві, Прилуках, Смілі, Трускавці, Умані, Хмельницькому, Черкасах, Ірпені, Києві, Кривому Розі та Кропивницькому. На думку фахівців АМКУ така зміна не призведе до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України.  

Згідно з інформацією на офіційному сайті «Фуршет», в мережу входять 25 магазинів у різних регіонах країни, зокрема 11 у Києві.

Уманчанка пані Олена згадує, що «Фуршет» в Умані працює понад 10 років і на перших роках своєї роботи був найсучаснішим і найбільшим торговельним центром міста з найширшим асортиментом товарів і взірцевим рівнем обслуговування. В останній рік-два вона і багато її знайомих помітили зниження рівня обслуговування і зменшення вибору товару, з’явилися нарікання на якість, «залежаність»  товару. 

Аналітичне фахове джерело Retairels.ua повідомило про те, що Господарський суд Дніпропетровської області 18 січня 2021 року відкрив провадження у справі про банкрутство дочірнього підприємства «Ритейл Центр», що володіє мережею супермаркетів «Фуршет». Про заборгованість заявили поставники мережі «Фуршет»: компанія «Глобал Спірітс Європа» (10,9 млн грн), «Немиринецький харчовий комбінат»(6,8 млн грн), «Житомирський м’ясокомбінат» (6,2 млн грн), «Катеринославхліб» (5,5 млн грн) та ін.

Що відомо про Сільпо 

Мережа продовольчих супермаркетів «Сільпо» заснована у 1998 році. Станом на січень 2021 року становить 273 магазини, включаючи чотири делікатес-маркети Le Silpo.

Уманчанин Олександр зазначив, що для нього як для покупця, важлива не назва, а якість, ціна та асортимент товару, та вишкіл персоналу. 

Що стосується цін, то ми зробили вибірку з офіційних сайтів обох торгівельних мереж «Фуршет» та «Сільпо» в розділі «акція». 

Виявили, що акційні ціни і щоденні в «Сільпо» є трохи нижчими за ті що у «Фуршеті» та й в цілому акційна пропозиція значно ширша.

(Влас. кор.)

Коментарі ()

    Додавання нових коментарів заборонене.