Своєрідна трактовка уманськими школофобами цілого ряду освітянських законів призвела до того, що батьківські і вчительські колективи шкіл №1 та №4 змушені були звернутися за роз’ясненнями до Міністерства Освіти та науки України. Оскільки компетенцій і рекомендацій заступниці Міністра освіти і науки України Віри Рогової для уманських керманичів було недостатньо, батьки і вчителі звернулися до МОН з проханням надати письмове роз’яснення спірних питань реформи освіти в Умані.
29 червня офіційним листом на бланку МОН т.в.о. начальника Головного управління загальної середньої та дошкільної освіти Наталія Бєскова в межах компетенцій повідомила, що: «
… відповідно до ч.3 ст.12 , ч.4 ст.22 Закону України «Про освіту» початкова, базова середня і профільна середня освіта МОЖУТЬ здобуватися в окремих закладах освіти, або у структурних підрозділах однієї юридичної особи (закладу освіти). Заклад освіти МОЖЕ здійснювати освітню діяльність одночасно на різних рівнях освіти, та за різними видами освіти, утворювати для цього структурні підрозділи. … У разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник (Уманська міська рада) зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти. … Міністерство зацікавлене у забезпеченні стабільної роботи закладів освіти та створенні умов для здобуття громадянами загальної середньої освіти у найбільш доступному та наближеному до їх місця проживання закладі освіти. З огляду на зазначене та з метою зняття соціальної напруги в м.Умань, Міністерство звернулося до Черкаської обласної державної адміністрації з проханням ретельно вивчити питання щодо ефективності запропонованої Уманською міською радою трансформації мережі закладів загальної середньої освіти та надати МОН інформацію з обґрунтуванням доцільності закриття чи реорганізації таких закладів, а за наявності підстав вжити відповідних заходів реагування….».
Тож чекаємо, коли про результати вивчення порушеного питання Черкаська ОДА поінформує трудові колективи шкіл та Міністерство.
Сергій Уманець
Коментарі ()